En vacker resa till Sardinia

Det här inlägget postades i Sardinien och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till En vacker resa till Sardinia

  1. Minghetti skriver:

    Underbar blogg! Jag hoppas det är okey att jag länkar från min blogg? Även om jag är milanista? 😉

  2. durruti78 skriver:

    Jag tittade din blogg… vilken passion du ger till Italien. Det skulle vara intressant att förstå varför är du i Italien?Kärlek?Jag ska gärna länk din blogg och det skulle vara äftigt om du kan göra samma med min. Du måste vara glad efter igår som ”milanista”:-). Nästa år ska vara bättre för oss….

  3. Minghetti skriver:

    Ja kanske Leonardo lyckas bättre med Inter 😉

    Jag bor inte i Italien men Italien kom in i mitt liv via min fru som är halvitalienska och jag förälskade mig både i flickan och i landet. 🙂 Namnet Minghetti är min svärmors flicknamn så det fick bli namnet på bloggen också.

    Din länk finns på min blogg nu.

Kommentera

