Sommarkonversation i Jönköping

???????????????????????????
Sommarkonversation!

Snart är sommaren här och då byts italienskakurser ut mot välförtjänt semester.  Men inte helt och hållet!

Jag har nämligen fått förfrågan att organisera någonting under sommaren så att italienskakunskaperna sitter i när hösten nalkas åter.  Då jag vet att sommaren fylls av resor och annat roligt är det inte en kurs i sin vanliga bemärkelse med läxor och grammatik, utan 4 separata träffar som jag kallar…

Sommarkonversation!

Vi träffas vid fyra tillfällen under sommaren och pratar italienska tillsammans. Här handlar det om att du får tillfälle att använda det du lärt dig under terminen i vardaglig konversation.

Den här sommaraktiviteten riktar sig till alla som har gått kurs för mig på alla nivåer eller som har åtminstone en enkel kunskap av italienska sprpket. Vi diskuterar både stort och smått och jag fungerar som  samtalsledare. Träffarna har som utgångspunkt Sensus lokaler, men vid fint väder kan vi gå och ta en glass/glas på piren eller liknande, men hela tiden på italienska (förutom vid beställningen då vi fortfarande är i Sverige!)

Träff 1: Tis 24/6 kl: 18-19.30

Träff 2: Tis 1/7  kl: 18-19.30

Träff 3: Tis 15/7 kl: 18-19.30

Träff 4: Tis 22/7 kl : 18-19.30

Kostnad: 750 :-

Först till kvarn gäller och anmälan sker via mail till mig.

Jag hoppas på att få se er till sommaren!

Benvenuti!

Det här inlägget postades i Språk och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

