Italienskakurser i Jönköping (september 2014)

 

logo definitivo

Jag heter Luca Lupo och kommer från Italien. Sedan fyra år arbetar jag i Jönköping med kurser i italienska för företag, studieförbund och även egna kurser för privatpersoner genom Luca Lupo Språkstudio. Jag anordnar italienskakurser på olika nivåer, allt från nybörjar- till avancerad nivå.

I september startar vi en ny nybörjarkurs som heter ”Cristoforo Colombo”! Kursen är på 16 lektioner och vi träffas vid 8 tillfällen (dvs 2 lek. vid varje tillfälle). Den kommer förläggas på söndagar kl 18:00- 19:30 med start den 14 september.

Nybörjarkurs Cristoforo Colombo– Vi arbetar med grunderna i italienska språket och lär genom enkla tal- och hörövningar. Fokus är hela tiden på det praktiska, dvs hur du använder och får nytta av språket. Du får träna vokabulär, konversation och uttal och grammatiken finns hela tiden med som en bas. Vi talar om maten, Italiens vackra städer och deras historia och om platser du måste upptäcka. Detta tror jag passar dig som nybörjare och dig som behöver repetera dina grunder. Vi arbetar alltid i små grupper.

På intresseanmälan nedan kan du fylla i namn och mailadress, så kontaktar jag dig när det börjar bli aktuellt. OBS!  Det är ingen anmälan till kurs utan endast för att se om det finns ett intresse. Priset för hela kursen är 1500:-. Kostnad för kursboken tillkommer

Är du intresserad att delta i nybörjarkursen eller i en av de andra kurserna kontakta mig!

Det här inlägget postades i Språk och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

